Forum o nauce - z nami nauczysz się szybciej

 

pakiet edukacyjny szybka nauka
collapse

Autor Wątek: WARSZAWA I linia wsparcia klienta biznesowego  (Przeczytany 4981 razy)

odzi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 2
    • Zobacz profil
WARSZAWA I linia wsparcia klienta biznesowego
« dnia: Czerwiec 05, 2017, 01:27:55 pm »
Ogłoszenie:
Cześć wszystkim :)

Pracuję w firmie rekrutacyjnej i obecnie prowadzimy wiele ciekawych językowych projektów rekrutacyjnych z j. niemieckim.

Naszym klientem jest firma o globalnym zasięgu, posiadająca kilkaset biur na całym świecie. Oferuje swoim pracownikom rozwój zawodowy oraz miłą atmosferę.

Poszukujemy osoby na stanowisko customer care, wsparcie klienta biznesowego w j. niemieckim( tylko połączenia przychodzące oraz wsparcie mailowe).

Kogo szukamy:
Osoby biegle posługującej się j. niemieckim, nie wymagamy doświadczenie, liczy się Twoje zaangażowanie i pozytywne nastawienie.

Klient oferuje:

-wynagrodzenie na poziomie 5000-6000 zł brutto miesięcznie
-praca w pełnym wymiarze godzin
-umowa o pracę
-karta sportowa
-prywatne ubezpieczenie zdrowotne
-praca w dynamicznie rozwijającej się firmie

Jeśli jesteś zainteresowany/a, albo masz więcej pytań, pisz.

Prowadzimy wiele projektów rekrutacyjnych z językiem niemieckim, jeśli ta konkretna oferta pracy Cię nie zainteresowała zachęcam do przesłania CV na wyżej podanego maila, może coś innego Cię zainteresuje :)

Mośka12

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 247
    • Zobacz profil
Odp: WARSZAWA I linia wsparcia klienta biznesowego
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2025, 05:44:44 pm »
Sam stale szukam rozwiązań, które pozwolą mi na usprawnienie mojej pracy. Dlatego mogę Wam polecić stronę https://web360.opteam.pl/branze/biznes , na której znajdziecie ofertę nowoczesnej platformy multiportalowej web360, czyli system zarządzania treścią.

Feboo

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
Odp: WARSZAWA I linia wsparcia klienta biznesowego
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2025, 02:09:24 pm »
Jeśli szukacie sprawnego i prostego w obsłudze programu HR do firmy to warto zapoznać się z https://www.talentpoint.pl/ . Prosty system HR pozwala ogarnąć umowy, urlopy i godziny pracy bez dużegowysiłku. Wszsytko online, szybko, I co ważne w jednym miejscu, a to ułatwia pracę.

picka

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
    • Zobacz profil
Odp: WARSZAWA I linia wsparcia klienta biznesowego
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 30, 2025, 12:00:41 am »
Jeśli chodzi o poszukiwanie pracowników, to nie trzeba samodzielnie zajmować się rekrutacją. Szczególnie jeśli nie ma się w zespole doświadczonych pracowników HR. Można zdecydować się na pomoc specjalistów rekrutacji, takich jakich nie brakuje w zespole agencji https://leasingteam.pl/ . Poza wyszukaniem pracowników mogą zapewnić inne usługi wspierające procesy zarządzania zespołem.

Kozzer

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: WARSZAWA I linia wsparcia klienta biznesowego
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 11, 2025, 10:21:55 pm »
Pisanie ręczne czy na komputerze? Co lepsze do nauki?
Badania pokazują, że pisanie ręczne pomaga lepiej zapamiętać informacje niż samo klikanie czy przepisywanie na laptopie. Warto czasem wrócić do zeszytu, nawet jeśli na co dzień używamy aplikacji.

Kozzer

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: WARSZAWA I linia wsparcia klienta biznesowego
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 11, 2025, 10:24:10 pm »
Jeśli ktoś z Was planuje układanie kostki brukowej w Bydgoszczy, mogę z czystym sumieniem polecić firmę Jarbet. Zrobili u mnie podjazd i taras — równo, solidnie, bez zbędnych opóźnień. Mają dobre ceny, a kontakt z ekipą bezproblemowy. Może komuś się przyda!

 

* Informacje o uzytkowniku

 
 
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

* Ostatnie tematy