Cześć wszystkim!
Poszukuję osoby na stanowisko IT Helpdesk z językiem niemieckim/ll Linia Wsparcia do międzynarodowej firmy.
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
• Techniczna analiza zgłoszeń i nieprawidłowości w systemie ticketowym - tzw. 2 linia wsparcia;
• Udzielanie instrukcji oraz porad, odpowiadanie na zapytania telefoniczne od klienta;
• Współpraca z zespołem wsparcia na wyższym szczeblu technicznym;
• Wewnętrzne wsparcie techniczne.
Wymagania:
• Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1 oraz języka angielskiego na poziomie B2;
• Podstawowa znajomość SQL;
• Ogólna wiedza techniczno-informatyczna lub wykształcenie informatyczne;
• Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z klientem;
• Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
• Zainteresowanie branżą IT i chęć rozwoju w tym obszarze.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Konkurencyjne wynagrodzenie;
• Pracę w środowisku dużej, międzynarodowej organizacji;
• Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, wprowadzające oraz kursy językowe (w tym obowiązkowe szkolenie zagraniczne w Niemczech);
• Pracę w systemie zmianowym 24/7, (2 weekendy w miesiącu pracujące);
• Kartę Lunchową dla pracowników pracujących na zmianach nocnych;
• 26 dni urlopu niezależnie od dotychczasowego stażu pracy;
• Prywatną opiekę medyczną dla pracownika i dofinansowanie do pakietu rodzinnego;
• Dofinansowanie do karty MultiSport.
Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy: Wiktoria.Melaniuk@hropersonnel. com